-- אוניברסיטאות --

צרו איתי קשר דרך הטופס הבא:

יובל לורבר ורדי

מה אני עושה היום?

כיום אני יו"ר תא "שלנו" הסטודנטיאלי ברוח מפלגת "יש עתיד" באוניברסיטת בן גוריון שבנגב, סטודנטית ללימודי פוליטיקה וממשל ומדינת ישראל, פעילה פוליטית ב"יש עתיד" ובקמפיין הבחירות הקרוב אהיה "ראשת סיירת" של איזור השרון מטעם מטה השטח של מפלגת "יש עתיד".

5 מילים שמאפיינות אותי
נחושה, יצירתית, פועלת באפקטיביות תחת מצבי לחץ, פרפקציוניסטית, משתדלת לעשות הכל באווירה שמחה והומור
קצת על השאיפות שלי

אני רוצה להגיע לעמדת השפעה מקסימלית. לפני התוכנית התביישת להצהיר בקול על החלום הגדול שלי להיות חברת כנסת היות וחשבתי לעצמי אולי זה יהיר? אולי אני צריכה לשלוף ציפורניים ו"להתלכלך" על אף שאני לא אוהבת את זה וזה לא בהכרח יתאים לי?. גיליתי בתוכנית שאני יכולה לשמור על האופי שלי ולהתקדם בעקשנות בלי לחשוש. הדבר לא יהיר וההפך, הוא ישמש מודל מוטיבציוני לבחורות כמוני שרוצות להגשים את השאיפות שלהן ויסלול להן את הדרך (מקווה לפחות). למדתי לא "לפחד" להצהיר שאני מעוניינת בעשיית צדק, אשתדל לעשות זאת בניקיון כפיים מירבי ובמקצועיות.

השינוי שאני רוצה לראות בעולם
נשמע קלישאתי אבל אני רוצה לכונן צדק בעולם. מרגיז אותי שיש פרשות שחיתות, מרגיז אותי כשיש אפליות, מרגיז אותי כשאני רואה הדרה של קבוצה אחת על פני אחרת או שאזרח לא זוכה לשוויון. אני רוצה לקדם בעצמי את רצון הציבור, לצמצם את כל התופעות של האינטרסים האישיים שבאים על פני רווחת הציבור. אני רוצה לשנות לטובת האזרח דרך עמדת כוח בשלטון. אני רוצה לעשות את זה מהלב ולהרגיש משמעותית בחברה. אם לא אצליח אדע שמקסימום ניסיתי.
מי עוררו בי השראה
אני חושבת שהתכנית גרמה לי להיות יותר סובלנית וקשובה ולכן אני משתדלת לקחת משהו חיובי שיכולה ללמוד ממנו מכל אדם. לא בהכרח חייבת להיות בחורה. לא עולה לי לראש מישהו ספציפית חוץ מאמא שלי אבל השורה התחתונה היא שהעבודה עצמית שעושה לגבי רמת ההקשבה שלי גורמת לי באמת לשאוב טוב מכל מי שפוגשת. מקווה שאספוג כלים מרובים ממי שרק יכולה.
דילוג לתוכן